Monday 12 March 2018

Smart Kleen Laundry Powder~Elken~


Selamat petang..

Dtg hangin rajin letueww..hehheehee..


Korang baju sekolah..putih anak tue slalu pakai sabun apa..meh aku nak share..sejak hakak nie kenalkan aku ngan sabun tue☝️..baju putih sekolah anak2 aku dh tak macam belacan daaa..smp akhir tahun pon still nmpk putih..bleh laaa..tahan daa 2 thn bj putih adik..

Aku guna sabun nie khas utk bj putih aje..seminggu 2 kali laa basuh..sonang jek aku buat..rendam baju2 sek guna sket jek sabun tue..pas tue masuk mesin..tgk laa bj bnyk kena la penuh scoop kter guna..klu sket..separuh dh cukup..kasi blen dlm tue..heheheee..



Tp klu baju sekolah nie..cm ner pon aku mesti sental guna sabun mandi dulu..slalu kat blah kaki ngan lengan..mesti itam 🤦‍♀️..anak2 korang sama tak! pas tue baru laa aku msk dlm mesin basuh..boh jek sabun elken nie..pasti tak keciwaa..hahahahaaa..


Aku borong terus 3 kotak..pakai smp setahun lebih..yea laa thn lepas aku beli..mggu lepas br abis..hamekk ko! Beli sekotak2 mahal..3 kotak nie jimat la sket..

Bleh jek guna utk bj2 harian..tp sabun nie mmg khas bj2 putih or bj2 yg susah nak ilang kotoran degil..wakakaaaa..

Mmg torbaekk ini sabun..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...