Monday 5 March 2018

Original Kek



Pagi2 dh ceita pasal makanan..hehehee.

Assalammualaikum smue..senin udahhh..bangkitt smuee 🙆‍♀️..

Sabtu ari tue ktorg g sunway velocity nie haa..plan nyer nak g damansara..tgk jemm nyerr..terus pusing blk..velocity nie ktorg pernah g sekali ajee..ms awal2 bukak..mcm bosan jek..besoq! Tp dh lepas manyak kedai2 bukak..hamekk syokk laa jalan situ..aduhaiii..5..10 min jekk dr umah haku nie haaa..untom org2 cheras..soping kompleks berlambakk..dah tak yah jalan jauh2 deerrr..

Teruss cr kedai kek ☝️..dah lama nakk tauu! Berdosa laki aku tak nak belikan..😭😭..ya Allah sedap seyyy!..

Punye la panjang q nyer..yg aku snap tue bhg depan..yg blk nyer hado lagik 👇..ghupanyer 3 ngan 4 hb dia buat promo..beli 1 kek dpt 1 kek original nie free..hamekkk..patut la gamai..


Dah ramai..kena la tgu turn..korg leh tgk..step by step aku snap..dr kek tue siap bakar..potong..pack..ada video sekali aku rakam..malu plak nak share..suara aku tak berenti bcakap..hahahahaa..siap borak2 ngan untie blkg tue..layan gambor aje laa yea..siap ukur btol2..seyes teruja masing2 nengoknyer..

Papa yg mula2 ckp tak payah beratur pjg2..tak bagi beli smue tue..terus beria2 ke depan nak join tgk sekali..hahahahaa..ada la 30 min tguu..dh alang2 sampai kan..hamek ko!

Bestnyer baik customer depan blkg..pekerja cm dh lama kenal..siap borak2..ngan senyum nyer..friendly btol..gud job sunway velocity punye branch..







Harga asal RM 18..dpt la RM 15..adik tue ckp tak tau smp bla pon..ikut diorg nak buat promotion..


Nie kek yg hado hokey 👇..aku tnje ramai jek ckp smue sedap..ikut tokak masing2 la kan..alih2 ktorg mmg amik original jek..nak rasa dlu..lepas nie bleh la rasa yg lain2 plak..sedap..gebu..tak manis..


Punye laaa tak sabor nak rasa..kan selalu kek2 cm ginie sedap makan panas2 kan..tetiba rasa macam kureng plak..tekak aku laa..yg papa..adik..abg..smue ckp sedap..smp laa aku boh dlm peti ais..bg sejuk..hamekk ko sedap pulokk🙈..

Sampai papa yg kje pagi semlm nak makan kek tue bekpes dia..hahahahaa..amik sendiri plak tue..smp tgh licin anak2 btuah nie kje kan..smp ajak g beli lagik..hadoii..beria2 btol masing2 makan..yg papa pon sama blk kje nak lagik..aaa sudaaa! Dia ckp sok papa nak beli lagik..😅😅

Mmg sodap laaa kenn..laki haku yg kurang makan kek2 cm ginie pon leh mntak lagik..dan lagik..hahahahaa..

Menyesal plak tak beli yg promo tue..beli 1 free 1..ok baii🤦‍♀️

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...