Monday 6 November 2017

Packing Time



Banyak beg tuh nak poie mana tuh..hamboi..hamboii..hamboi πŸ˜†πŸ˜†..

Assalammualaikum smue..ujan! Moga kat penang tuh dberkati la hendaknyer semue..Allahuakbar..#pray4penang..

Kemain bnyk beg dlm umah nie pulok..hahahaaa..2 blah kanan tue☝️..pinjam dr umah tok mak..kecik sket konon2..


Bla omak ko nie dah tak dek koje..snap gambar beg2 nie bagai..wakahahakaaa..alaaaa..smlm br amik dr keramat..nak dok kemas baju anak2..papa..semue nak g jalan..huhuhuu..mama jek dok umahπŸ˜‚πŸ˜‚..sedehh!

9-11hb anak2 aku kena g kem pengawas kat bagan lalang..tue yg sibuk kuarkan beg2..mana 1 nak dbawaknyer..susun laa dlu..huhuhuuu..cm berat mama ko nak pack tau! Pestime nak bg anak2 berjauhan ngan papa mama nie..

Risau doh..dua2 nak kena pegi..huhuhuu..seblom nie smue omak ko yg uruskan..nie korang kena buat sendiri nnt..pandai2 la yea anak2..dgr ckp cikgu2 kat sana nnt hokey..

Papa ikutkan dia tak nak bg pegi..tp masing2 sbuk..beria nak pegi..wajib plak cikgu ckp utk pengawas thn dpn nie..lagik smue geng2 dia join sekali..hhmmm..kena laa papa dia sign setuju..

Aku mmg bg jek poie..tp dlm ati..mak mak ken! buleh ker anak2 aku nie..3hari kot..pikiq blk..bla lagik nak merasa cm ginie..time nie nak bg masing2 berdikari..so..kter doakan aje..in sha allah..

Rsnyer thn nie stat g kem luar kawasan sekolah..last time buat perkemahan dlm sek aje..tak pee laa..Allah jagakan anak2 aku yea ngan smue ank2 SKSP yg terlibat..amin..


Smlm sempat cr brg2 apa yg tak dek lagik..nak bawak biskut laa..air laa..jalan2 kat AEON BIG wangsa maju..nmp ngah sale beg2 travel nie..buy 1 free 1..harga buleh laaa kan..menarik laa hati laki aku..hamekk terus laa..yg kaler biru tue 1 setπŸ‘‡..lawo pulok aku nengok..aku pon ok aje laaa klu nak boli ken..


Alaaaa laki aku tue sbb nak g travel jgk..tue yg beria dia nak beli..alasan tak dek beg bagai konon..peeggiiidaahh..hahahaaa..laki aku next week plak..convention McDonalds nyer..berturut2 event uollss kan..

Moga dpermudahkan perjalanan masing2..mama doakan smue selamat pegi n balik hokey..buah tgn jgn lupa utk mama tau🀣

Udahhh..ajomm laa bukak almari..cr baju apa nk bawak tp #malasbapakdoh..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...