Monday 27 November 2017

Back To School


Assalammualaikum..

Syok yeaa dh stat cuti masing2..br stat cuti..dah back to skol plak tajuk ko mama oiiii..wakakakaaaa..

Aku tak suka last min loh..stat jek dh jual bj2 sek..gegeh aku g tgk..survey smue..list down smue bj2 nak dbolinyer..mmg kena ko ketepi budjet utk persiapan bj sekolah anak2 nie..walaupon dua jek anak aku..tp barang2 dah MAHAL koo..seyes MAHAL..tue yg mana2 ktorg nampak murah utk persekolahan nie..hamekk ajeee..tak yah tgu2 ehh..sok2 dh tak dek size..lagik tolooo😅..

So..mana2 yg ada jual bj sek murah2 mmg aku akan terjah..last week aku g dataran underground..kek bawah dataran merdeka tuh..ghupanyer tiap2 taun mmg diorg buat..aku jek tak tau..hahahahaaa..dapat la bj kurung siap kain utk ank dara nie..jenama canggih ko utk bj pengawas..dan jgn terkojut..bj kurung RM 10 ajee..bj biru RM 12..kain biru RM 10..huhuhuuu..puas hati gilerr..kain quality doh..sama jek aku beli kat tmp lain pong..yg hogeh nyer..ko kena cr saiz sendiri..kiri kanan dpn blkg smue bj2 sekolah..banyk giler nyeiiii..hamekk..size abg tak dpt nak cr..smp kol 3 lebih..kol 5 mmg tutup..tak dann nak godek2..tak pe laaa sorg dh lepas😥

Sempat laa snap pic anak2 btuah nie..👇..nak blk pon ujan time nie..jadi lerr..hehehehee..



Mmg merata aku survey bj2 diorg..tesco..pakaian hari2..longwan..dn semalam aku g giant..tak pernah soping bj2 sek kat giant..dan mungkin smlm tue mmg rezeki Allah nak bg aku..sbb penat kot dok cr bj anak2..wakakakaaaa..sbb bj melayu abg kat tesco dh tak dek size..gumukkkksss sudaaa! tgk kat longwan..tak bkenan jenis kainnyer..pkaian hari2..mahal pulak RM 38.90..masuk giant kat tmn permata tue diaaa..try ngam ngan badan abg..buleh laaa..harga nun👇..


Ok la kan..sekali nak bayor..RM 20 aje..whattttt!!..seyess ker! Sepasang hokeyy..nak menjerit rasanyer..bapak murahh dohh..rupanyer hado diskaun RM 14.99 bli 1..beli dua dpt RM 20..ya Allah..rezeki2..eppy giler bak anggg..bapa bnyk aku save kat situ..nampakkk👇..alhamdulillah..


Last min dpt tgk katalog giant nie👇..


Plus lagik beg2 sekolah yg selalu aku beli RM 10 dann smp akhir tahun tahann..pon hado kat giant tue..pe lagik rezeki kami lagik..hamekkk dua br RM 19.80..cantik..kuality hokey la nokkk..RM 9.90 jekk..inter polo nyer jenama..buleh lerrr👇..nak yg mahal sket pon ada..ikut laa pilihan masing2 yeaa..klu omak ko nie..biar murahh..jahanam pon tak kisah😆😆..tp dh 3 taun berturut2 kot aku pakai jenama nie dan harga RM 9.90..awesome kann😉


Bnyk laaaa..kat giant tuh..ngan alat tulis..pekakas lain..mcm2 laaa..semua nak d clearence..sgt2 dpt membantu sapa2 yg anak ramai..aku share jek yea..size2 ngan yg lain2 tak dpt nak belek2..hehehehee..sbb smlm poie longwan penuh..msuk pakaian hari2 penuh..giant tuh pon sama..smue dh stat soping bj2 sek..

Tp nasihat aku..survey laaa dlu..list down brg2 ngan harga..korg leh compare kan..buat budjet..in sha allah cukup utk anak2 nie ada pakaian br utk sesi hadapan..diorg2 nie nak jgk pakaian baru kenn..tp mana2 yg elok pakai yo jgn membazir..heheheheeee..ank2 aku cm tuh laaa..mana2 muat..teruskan..tp tue laaa smue dh dombekk..mmg kena cr baru🤣🤣

Jap lagik nak teruskan misi..kasut..kemeja abg..smue lom boli..adoiiiihaii..nak tgk kat Aeon plak..mn tau rezeki anak2 laie..kannnn😝

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...