Thursday 26 May 2016

Hadiah untuk Cikgu


Dok tunggu gas smp nie..ngah nak tumis sambal..tau2 dah tak dek api..soddiihh!
Lambat plak laa nak smp..bawah jek cik noonnn..

Apa adiah korang bg cikgu2 yg mgajor anak2 korang yek! Macam2 yea dok nak bagi..

Pueh la omak ko jumpa en google..pe yg menarik or yg paling best bagi cikgu2 nie..google2..ada blog cikgu tu kata bagi pen or marker..smp sudah dia abis kan nanti..ahhhahhaaa..

Pada awalnyer aku plan nak bg lain..tapi dah g Ikea dok nak cari brg tuh..abis doohhh! diorang nie pon bg barang nie jgk ker kat cikgu..soo..terus otak jammed..apa plak nak boli nie..

Nngah Q tu..bekas kecik2 nie ok gak aku ckp..terus hambek..blk kang pandai2 la nakk buat..

Nampak plak kat Mr DIY barang2 nie..joommm skodeng!




Taarraaa..terjadik la cam gitu..bekas Ikea yg chumel nie..


Apa yang aku isi dalam tuh..meh check it out..hahahhaaaa..




Abang sibuk soh bg pen..cikgu leh guna ma nnt..betoi gak ckp anak aku kann!

Tuu yg aku bg satu set alat tulis utk cikgu2..pencil box aku lipat cantik2..pen + marker + ruler..
Leh guna bekas ikea tu blk..mcm2 leh letak tau cikgu!

Semue tu untuk cikgu yang ajor subjek2..Cikgu kelas omak ko buat lain plak..meh nengok..hehehehee



Utk cikgu kelas..aku bg tudung..selalu nampak cikgu2 nie suka lilit2 pkai tudung..arap2 cikgu tak dek kaler tuu laa yeaa..leh guna ank2 nie bagi..pencil box tu boh button..cumel sket..pon leh guna blik..


Tu la hadiah2 utk guru2 yg mgajor anak2 aku..sek keb + sek agama..


OOoohh yaa..Semue paper bag tu aku buat sendiri tauu..pakai kertas lukisan..tebal sket..tepek washi tape..cantik daaa..ehhehehehe..papa cakap klu kertas warna lagik cantik..tak tercari nyeeiii..apa yg hado kat umah jek..


Nie last min buat smlm..Sama jek brg2 dalam tu..alat tulis jgk..bekas jek besoq sket..pon cikgu leh guna kann..anak dara nie nak bg cikgu english diaa..Pn Kuna..cikgu nie mmg garang..tapi baik..adik kemain suka ngan dia..kebetulan sok last day cikgu nie mgajor..naik pangkat..tranfer sek lain..

Tahniah teacher Kuna..cikgu english yg awesome..

Ari nie baru majlis sambutan hari guru diorang..SKSP cikgu2 yang aku rasa terbaek..lagik2 cikgu kelas abang & adik..TQ very much Cikgu Suziana dan Cikgu Fara Juwita..




Gambar lintas langsung majlis hari guru..meriahh btol..Guru besoq jadi pak guard..hahhaaa...caya la cikgu..

Ok laa..gas pon dah hado..sambung masak dik noonn..



No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...