Tuesday 5 March 2024

R.i.N.D.U.


Assalammualaikum..

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭..nagess bahagia uollss..

Tarikh keramat 5hb mac 2024..abah dtg dlm mimpi haku..ya Allah..πŸ₯ΉπŸ₯Ή..sje aku nak simpan sini..igt senang ker Allah tue nak bg..aku tak tau laa hadek bdek aku yg lain dh pernah mimpi abah ke blom..along daa..yg lelain ntah..tp aku br smlm abah mai..

Terima kasih Allah..🀲🏻..terima kasih..

Ya Allah aku tak tau nak kobar cm mana..punye laaa bahagia dlm mimpi tue..abah duduk bsandar pakai bj cm kaler navy blue..keadaan tue cm kt umah kg baru umah nyai bik depan tv tue..cm gaya berkumpul ramai²..tp cuma abah sorg..dan hanya pandang aku..gaya kami cm berborak..abah senyum jek..dan senyuman tueee mmg tak pernah abah senyum cm tueee..ko tau laaa apak den nie mmg jarang nawww dia senyum..tp mimpi aku tuee senyuman diaaa..subhanallah manis sungguh 😭😭😭..smp aku terjaga terbayang² senyuman tue..sungguh sgt² clear muka abah tue..bersih..rezeki sungguh lahaiii πŸ₯Ή

Abaaaahhhh org rindu laaa bah 😭😭😭😭😭😭😭..nak dekat posa bah..lgik laaaa org rindu 😭😭😭😭😭..ya Allah..

Terujaa kan tgk abah aku senyum nie..tp lagik manis senyuman dr pic nie..pic nie laa yg aku tgk abah senyum..aku suka pic nie..tp dlm mimpi tue lgik²..hmmm tak tak tau nak share cm mana..untom aku kan..πŸ₯°..

Subhanallah..mmg kena percaya bla kta sungguh² berdoa kan..Allah tue akan makbulkan..mungkin smlm sblom tdo tue cm terasa sayu..dan sungguh² aku tadah tgan bdoa utk smue..dan mungkin hikmah nyer..mungkin laa yek..terang² Allah makbulkan terus..huhuuuu..Allah mmg sgt² baek..😭😭😭..

Aduhaiii dh laa menaip depan² papa ngan ank² nie..cover bhai tak nak nages..huhuhuuu..

Sungguh laa doa aku cm nie dlu..dan sekarang..betholl sgt²..

Allahuakbar..tiada apa yg aku nak hanya doa aku nie dimakbulkan oleh MU ya Allah..

Ok laaa..nnt kta smbong ceita..satu jek laa nak ckp mmg sakit bla kta rindu org yg dah tak dek nie..sesak napas haku wooiiiittt..moga Allah bg lagik aku peluang utk jumpa abah dlm mimpi lgik..in sha allah..Doa org sntiasa utk abah bah..

Alfatihah dibaca 🀲🏻πŸ₯Ή

3 comments:

  1. nak mimpi abah jugak.... nape abah tak penah datang jumpa aku... abah marah aku ker? hmmm...

    ReplyDelete
    Replies
    1. πŸ₯ΉπŸ₯Ήntah laa wak..sabaq laaa..tp mmg rezeki sungguh..clear sgt..bersih..senyummm jek..πŸ₯ΉπŸ₯Ήrinduuu nyeer..

      Delete

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...