Wednesday 30 November 2022

Umrah Muhammad ADiB

 

Assalammualaikum..

Aku rindu gila..gilaa..gilaaaaaaa ngan abah..😭😭😭..klu aku up status abah tue..aku koyak gila! Pg² dh nages..dier cm nie..perasan tue dtg tiba²..dan tiba² tue laaaa..ko rasa nak meraung bla igt..rindu org yg tak dek nie..sakit weyyyy..sakit..tak kuat iman..boleh gilaa rsnyer..cm nee hakak aku sorg tue leh kuat kan..betui² Allah duga dier..😭😭😭..aku tak mampu nak nolong ko ngah..ilang abah pon boleh sakit dada..cm nak mati..dieer..anak..somieee..huhuhu..moga Allah sntiasa bshama2 dier..

Rindu nyer smuee..abah..unkle bob..adam..tarik tgan untie ain nnt tau dam..rindu kalian 😭..rindu..

Hadoiii nak share ceita gembira..sedehhh plak!

Tahniah abg adib..rezeki sungguh dier dpt ke rumah Allah time muda nie..untie ain jeles aarrr bang!..klu ank aku pon..rs lom tentu aku..papa..nk lepas kan sorg² cm gitue..rezeki dia dpt shama² ngan kawan baba dier.."unkle bob kena bangga ngan diee tau"..ank yg baek..yg berani..Allahuakbar..untie ain tumpang happy tgk dier..rezeki dier..alhamdulillah..

Mula² tue dgor dier g sorang tue..cm tak setuju jek aku rasa..bla mama ceita..apoooooo..tp bla dh smp KLiA marin..tgk kawan² baba dier..hati nie tak risau daaa..kawan² baba dier ada leh jaga dier kt sana..kawan² baba smue baek²..yg kami kenal..siap pesan kt diorg..tgk kan ank buah sy yeaa..sambil tahan nages..ms pelok dier pon rs sebak..nages tgk dier.."mama mie ckp, untie ain ko tue pon nak nages"..sengal laa dier tuer..ati kta nie rapuh..lgik bab ank²..org² yg kta syg..mmg cepat laa nages..bodo tau!..terus laju² lap airmata..aku sorg jek laa ari tue nages..yg lain kuat..kta tak kuat wak!

Dan sok 1hb dh blk malaysia..yahooooo..ada bla dier up status..pesan bnyk² kt dier..mak² ken!..jg diri bebaik bang..doa kan baba..doakan kami..soh jgk laa selit kan doa utk untie ain dier n fmily nie..mana laa tau doa dr dier makbul..dpt kami plak ke sana satu ari nnt..in sha allah..mana tau kan..ya Allah..mmg teringin sgt² nak jejak ke sana!

Allah kan sgt baek..mntak² abg adib tak lupa..hahahahahaa..

"Abah..cucu abah dah smp mekah..madinah bah" unkle bob..ank u dah smp sana tau²..mesti atok ngan baba bangga ngan abg, bang..teruskan buat diorg bangga k..mami dier hapdate td dier dh buat kan badal umrah utk baba dier..Allahuakbar..smoga Allah terima..🀲🏻

Hmmmm asal g kubur suka aku borak²..ckp² ngan diorg..hapdateee laaa 🥰..aku rs diorg ada jek ngan haku..sblah haku..cm ustazah ckp' roh org yg dah mati nie ada jek..diorg ada ngan kta'..sbb tue klu lebih 2 ari tak g kubur..aku koyak..mesti abah tgu aku!

😭😭😭😭😭😭😭😭..Aduhh..airmata nie pong..

Pic² ari tue sblom abg adib berlepas..kenangan wak! Kta simpan sini leeee..



Rindu plak dak domok nie..








Bla tgk blk video nie..leh nages ko! Allah jaga dier utk kami..dan smue²..

Moga perjalanan blk ke malaysia smue jemaah dberkati..dlindungi Allah SWT..dpermudahkan smue²nyer..

In sha allah smue jemaah mendapat umrah yg mabrur..amin..amin yra 🀲🏻

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...