Tuesday 4 October 2022

Trulycakes.co


Assalammualaikum..

Dah msk bulan oct gaisss..pejam celik..pejam celik..cepat betholl..bulan besday hanak² kta..dan dua bulan 15hb nnt abah pegi tggalkan kami..cepatnyer..

Aku rinduuuu sgt² kt abah 😭😭😭😭..pernah kan dlm keta..aku ckp sendiri..betholl ker abah dah tak dek yeh..yea ker..pastuee aku nagessss 😭😭😭..allahuakbar..terus g kubur jumpa abah..

Gilaaa weiiii..rinduuu nyeeeerrr orggg bah 😭..

Ok nie nak share aku beli kek butter yg sedap nak mammmpppsssss..slalu order kek marble..nie kek butter..masyallahh..sedap sungguh! Gebu..tak manis..just niceee gilaaa..story lama nie wak dlm drafff..heheheheheee..tB leeeee!

Jenuh gak nak order..sbb ramai Q..tp tue laa klu dh rejeki ktaa..haaa gituewww dpt laaa..korang leh g kt IG dio..tuttttt..seyesss sedap..tak caya kasi try loh..🤭..

Tnje tue nie smuee helok jek layan..mmg kta suka laa cm ginieee ken..hahahahhaa..yg sodap slalu aku shareee leeee..moga murah rezeki awok yea..

Sedapppp sehh..yummmyyyyy..





Aduhhhh..teringin pulakkk🤤



Laaaa nie tak tau harga bapa..biashaaa laa hargaa bahan² smue dh naik yek..pada haku..mahal tapi sedappp..jalan jekkk..kennn..poie laaa cobaaa !

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...