Tuesday 9 August 2022

Kuliah Dhuha

 

Assalammualaikum..

Wat peee tueee..ari nie kan tekak aku kemain nak makan jajan..cekedissss..puass ati..hahahahaa..pastue nie kan br makan cekelat..awesomee betholl..layan kan ajeee tekak nie..😁

Lama dh aku join kelas kuliah nie..br rajin kann tgan nie..nak hapdate..tQ kak ita..kenalkan kta ngan kelas nie..smue makcik² yg join kelas nie..rsnyer aku laa kot yg mudo 😂..kelas nie setiap rabu jam 10 pagi..kt masjid azzubair cheras..jom klu nak join..😉..

Seyes dah lama² join nie mmg syok..best terok..cm syg ngan smue..kadang² tue dok pikiq blaa ari rabu niee..nak g kelas ðŸĪ­..tak poie cm resah gelisah..tQ papa..bla rabu jek..kasi igtkan.."sok mama g kelas kan" ðŸĪĐðŸĪĐ 

Mcm² ustazah tue share..cm tak cukup jek 1 jam kelas..buku yg aku dok tulis nota pon cm dh nak abis jerk ðŸĨ°..baru² nie kami ghamai² solat tasbih..ustazah jadik imam..best nyer ya Allah..pic dh delete plak..tp dlm tik tok kta ada..

..😇😇..

Aku tak pernah buat solat tasbih..🙈🙈..malukan..tp aku tak malu nak mengaku..aku angkt tangan bla ustazah tnje sapa yg tak pernah buat..bersyukur padaNYA dpt belajar cara² nyer..subhanallah nikmat gilaaa & in sha allah lepas nie boleh buat sendiri..pestime dpt buat tue kan..tak tau nak habaqqqqq..sedeh..gembira..bangga..mcm² rasa kt diri nie..huhhuhuhuuu..tQ Allah..Kau hadirkan org sekeliling ku yg sgt² baek untuk bshama² ke arah jalan MU..

Aku tak baek..tp aku nak jadik yg lebih baek..in sha allah..korang doakan haku k..ðŸ˜Ē

Pic² nie masa mula² join kelas nie..biashaaa laaa dok dlm draff berkurun..ðŸĪŠ..









No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...