Sunday 12 September 2021

de.l0vely by Noradila Aris


Assalammualaikum..

Sok dh senin gaiss..kejap jek rasa ek..ari nie g umah tok mak ngan kakak..soh kakak amik kt ghumah..lambat..tak punchtual btol laa..hahahaaa..jaja pon hekot..aduh mcm² ceita bdak dua nie..bergasak sajek..penat aku gelak..ngan hanak² aku join gelak..haru btol ank² mama mie ko nie..dlm ati seronok nyer laa haii korang yea..lama masing² tak jumpa..last raya aji rsnyer..mcm² aib smue kuar dok berceita..hahahaaaa..seyess ngan aku² kremm perot..adik lagik laa klu gelak..🤣🤣..haru..

Xtvt ari nie..saje laaa share..dr msk keta..smp snaa..makan..blk..gelak sajek..tue blom jumpa 7 beradek aku lagik bergabung..wakakkaaaa..malatop! Br ank² buah jek nie..

Ok meh nak ceita..adek aku nyer bisness nie..meh aarrr suport..order kat dier..iG aku boh bawah nun..folow aawww..

Aku jarang beli roti dia..hahahaaaa..sbb pernah rs..aku tak suka..wakakakaa..apa ek cinimon..tue ke ek..kulit kayu manis enn..aduh tak leh g aarr..so mmg jarang laa aku nk beli ken..hahahaaa..tp ramai yg order smue ckp sedap!

1 ari hakak aku no 2..ada buat suprisesss anto roti kt adek bdek..anto smp umah..roti nie haa 👇🏻..sarang lebah ngan sos butterscoth..betul ke ek..hahahaaa..yea laa kot..aku pon rasa..cm wahhhh..seedapp nyer..lembut..gebu..mewah rasanyer..mmg teruja bla makan tue..hahahaaa..seyes aku jarang makan roti² cm nie..kampong ken! Si adilaa nie pon sblom nie jarang hapdate jual roti apa pon..tak tau laa..br laa nie dia ado iG utk roti² dia..haaa baru btol..br tau roti² apa di buat nyer..☺☺..

Dah rs tur..sok² nyer..borak² dia kata ada open roti nie sbb bdak gym aku yg order..haaaa smp 6 pax aku order utk stok umah nie..haaaaa br aku puas..hahahaaaa..dan gatal jgk laaa kta hapdate status wsap..sapa² nak meh laa habaq..dannn rezeki utk dia..dlm 4 rumah nak order..alhamdulillah..

Gaisss..sebab sedap..aku berani open order tau! Hahahaaaa..tekak aku bkn laa tekak mahal nawww..tp mmg memilih sket aarrr makanan² ken..sedap kta kena laa kongsi rezeki..bdak gym aku pon ckp sedap..nk repeat order lagik..🤲🏻🤲🏻..

Dan selepas tue plak sje open order utk jiran² umah nie haaaa..dan alhamdulillah ramai gak yg order..dan ramai bg feedback smue sedap..gebu..syukur..bkn nak ckp laa kot..smur roti² dia rata² ckp sedap..gebu..

So aku bkn laa nak kipas adek aku nie..tak dpt apa pong cheq..cuma roti² dia mmg sedap..puas hati klu korang order..sbb dia nie suka sedekah..ko beli roti nie..kang roti lain dia bagi..gift laa cm tuee..so, dua² untong loh..customer happy..dia dpt pahala..smue yg order hokey dia bagi gift..special kan..hahahaaa..dua kali aku open order..ada jek gift utk uollss..best ke tak best..
🤩🤩🤩..

Bkn aku jek ckp sedap tau..papa yg kureng pon leh layan roti mak laa nie..ank² tak yah habaq laa wak..sos tue mmg awesome doh..tak manis..just nice..
Tapiii tue laa dia tak leh amik order bynk²..kekekeeeee..dia laa uli..dia laa masak..dia laa packing..smue dia buat sengsorang..tue yg klu nk kuantiti yg bnyk..dia kena pikiq bnyk kali..hahahaaa..open order yg lepas pon dia soh stop..jgn amik lagik..😂😂..ko amik aku laa mak laa klu ada projek besoq..kta leh tulon..wakakaaaaa..

Aku share sbb aku suka..sedap..gebu..lembut..kebabommmmm..tak tipu..folow iG dia yeh..in sha allah tak rugi beli dr dier..

Aku plan nak open order nie mak laa oiii..ada dah yg tnje..hahahaa..sabar jap yeaa customer² saya..😆😆..

Bnyk jek roti dia buat..tp aku 1 fmily mmg suka yg nie..ko simpan..sok² ko panas kan dlm airfryer..pon sedap hokeyyy..kacang² tue rangup jek lagik..

Sedappp tak tau nakk habbaaaaaaaaaaaqqaqqqqq..






Nie lagik 1 feveret kami..ank dara aku ken..roti sausage klu beli kt aeon ker tesco..dia tak akan makan..klu ckp..mak laa yg buat laa..br dia ngapp! 

Jiran² yg order ari tuee..


Antara gift yg dia bg kt customer marin..ko hadooo😁





Nie iG dio tau..followw aarrrr..leh DM klu nk ordee..thru aku pong boleh..area cheras jek laa..depan pintu aku anto kan..😝..ko dok jek umah..

Ok gaiss..sok dh stat coti sek..selamat bercuti ank²..rehat laaa..penat belajor pdpr nie..aku tgk pon letih..hadap laptop jek..mana nk tgk fon nyer..mana laptop nyer..aduhaiii..make sure siap kan dlu homework² nyer tau..hmmmm omak ko jek tak dek coti haaaa..sedehhh!

Jaga diri smue..yg kuar jgn lupa SOP hokey..
 

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...