Monday 19 October 2020

Capsule Cutter Quater


Tajuk ko kemain..πŸ˜†πŸ˜†..copy jek wak dr kotak dia tueee..wakkaaaaaa..

Ok..ari nie mood nk taip nak share ngan korang.. brg yg kta beli kat shooopeeee..yg best..yg boek..yg memang senang klu ko kat dapor..

Cm nie laaa..aku klu buat sambal..tak suka bawang2 tue hancur sgt..sapa geng ngan aku..meh sep sket ✋🏻✋🏻..kot guna blandeer tue pon ..dok tekan kejap pon..hancur abis..buat smbal tak sedap aaawww..

Kta suka yg nampak bawang2 tueee..cili2 tue sket..cm sambal penyet..msk berlado..mmg ngam terok klu tak hancur sgt..niceee jek nmpk..cm kat kodai..☺☺..

Dan cm biasa laaa..rezeki Allah..si dila dok borak2..tgk shopppeee..dia ckp benda alah nie mmg bagus..kengkawan dio pakai..mmg senang gilaaaa laaa katanyer..bla..blaa..blaaa..hokey2..kta mmg dh lama nk cr..plus smue yg komen nie mmg helok..terus ajeeee order..dila 1..aku 1..cm biasa laaa hadek bdek..nak yg sama jugekkk..umah lain2 kennn..

Brg dh smp..bla nk bayor..rezeki allah lagikk..dila melanjèeee kta benda nie..Allahuu..touching ktaa..jarang adik kta nak bg adiah wak..rezeki2..tak yah bayar dia kata..kta bagi awak..awwww ceweetttt..😝😝..

Timo kasih mak laaa..smoga sntiasa dkurniakan rezeki utk awak ngan somie yeh..amin 🀲🏼🀲🏼..

Wakkk..bla dh try pakai..subhanallah..sonang bhai..tokan jek..bentuk dh la cntik..cuteee..mmg..mmg senang gilaaa..daaaaannn sambal kta pon cntik jadik nyer..haaaa gitueeee..pic bnyk dh delete plak nak tunjuk..tp seyessss gaisss..best..boekk..mmg perlu ada dlm umah korang..harga tak la mahal sgt wak..kta mana beli brg yg mahal2..tak mampuuu..πŸ˜…πŸ˜…..nie dlm RM 25 klu tak silap..kot ngah sales..kan rezeki lagik dpt murah tueeee..

Gaisss..aku dh suggest bdak2 gym aku..hahahaa..yg baik..yg bagus..yg senangkan kta..kta harus share tau..biasa laaa kje macam aku..semue nak cepat..mudah..pantas..tak caya korg beli dlu..dah beli meh share..best ka tak best..😜😜..

Sure tak menyesal wak..seyessss..ok laaa penat menaip daaa..hahahaaaa..bertahun aku nyer blog bersarang..jom ktaaa bersihkan..

Next storyyy..πŸ˜™πŸ˜™☺☺πŸ₯°πŸ₯°..





 

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...