Thursday 27 February 2020

Bla Hati Tak Tenang


Assalammualaikum..

Tajuk tuee kemain..bla hati tak tenang..hhmmm..

Ari nie aku g umah mama sbb dh lama tak g..huhuhuu..ampon maa..bkn tak nak tgk mama..abah smue..tp Allah jek yg tau..tp doa orang utk abah mama alwayszz setiap masa dlm doa org..

Alhamdulillah..dpt borak2..tnje tue nie smue..tgk mama masak..hahahaaa..moments yg best doh! Best part tak tolong pon omak ko masak..boleh gitueee..yea laaa sekali sekala dtg..mmg nk makan omak ko masak laaa oiiii..bkn selalu..😂😂😂..seyessss aarr lama gilasss tak makan mama masak loh..mama ckp nak bawak blk lauk ker..auchhhhh..sweettt giloooss kan..aku ckp dtg bukan nak amik lauk..tp klu bagi haku hamekkkk..😆😆😆..bak ckp papa..lama tak makan masakan tok mak..1 lauk pon bahagiaaa bhaiuu...tQ mama..

Ayam msk lemak oiiii..🤤😋

Sambil2 borak..tetibaaaaa mama ckp ati mama tak tenang laaa..opssss..pulokkk..napee maaa! Pikir apaa..tak dek apa pikiq pon..kata mama..sblom nie ada jek kenaaa..alaaaaahaii apa nama penyakit nie yekk..lupa laaaa..mula laaa mcm tak tentu arah..terus aku google ayat apa yg helok utk bg tenang kan blk ati nyer..sama2 zikir..pegang dada..allahuakbar..nmpk laa lain muka mama tuee..

Gaissss..aku pon kena mcm nie..😭😭😭😭😭..tue ckp kt mama..mama kat sini ramai jgk leh tgk2 kan..org slalu kena time sorang2 kt umah..duduk salah..baring salah..tak tentu arah jadik nyer..sapa yg pernah kena mcm ktorg nie jek yg tau..tak pernah kena..dok diam2!

Hati berdebar2..badan rasa sejuk..tp tak sejuk pon..jantung tuee laju dh mcm nak p mana..Allahuakbar..nak tercabut pon ada jantung tuee oiiii..nak nagisss..mcm2 ada nyeiiiu..1 jek yg btol2 aku rasa..Allah nk cabut nyawa..mati..yeaa mcm nak mati klu hangin tuee datang..takut smueee ada..ya Allah..huhuhuuu..

Org yg tak kena..mmg dia boleh kata mcm2..gaissss klu korang kena mmg tak tau cm mana nak gmbarkan..ko zikir..ko bc apa juge ayat..still sama..amik masa nk back to normal..

Dugaan utk kami yg dpt dr Allah nie..tuee tertanje2 apa yg aku buat smp Allah duga aku cm nie..tp aku percaya ada sebab musabab nyer Allah turunkan utk org2 yg tpilih nie..redha!

Gaissss..doakan mama haku..doakan aku..doakan smue yg pernah kena cm kami nie sntiasa dbawah rahmat Allah swt..berkati n rahmati kami slalu..

Amin..amin yra..

en..ko gosok kaki mama nie..rs sejuk plak..
tQ Allah..lama aku tak gosok kaki mama..😭😭
Rs touching plak..gosok2 tgk mama dh lelap..mybe dia dh rasa ok sket kot..plus td try obat relex dr doc ghazali..in sha allah..

Kurniakan ketenangan hati utk mama ya Allah..

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...