Thursday 18 April 2019

Kuih Bangkit Cheese


Assalammualaikum..

Mood malas ON..hamek..bersawang! Hahahaaa..tak dek pon kje nak kena buat..tapi..tapi..buzy weeiiii..


Ok laaaa..meh nak kasi pomot kuih adik aku nie jual..kat stiker tue boh nombor haku..apooooolaaaaa..aku bukan reti pon nak jual2 nie..hahahahaaa..

Tp meh laa aku try..mana tau rezeki Allah nak bg kenn..family bisnesss kata ko! Hahahhaaa..korang2 meh wsap aku skg..place your order now 
🤩🤩..eewwaaahhh..

Seyess laaa kuih nie mmg feveret aku..anak2 aku pon mmg layan..sedap..tak tipu..tiap2 tahun rayo mmg hado dlm umah nie..

Nama kuih nie bangkit cheese..hehehehee..ranggup..tak manis sgt..mmg utk ank2 makan pon boekkk..layann ooo makan nie..

Tak caya meh coba..😉😉..




👇🏻 nie packaging diaa..cm biasa la ken bekas cm ginie..hehehehee..harga RM 22..dlm tue ada dlm 40++..pueh la makan..kot fmily ko bosaq kono laa beli lobih2..☺☺ in sha allah sedap kat tekak korang..sbb tokak haku mmg sodap! 🤗🤗


Meh pollow IG kukisslulu..nak order ker apa leh DM kat situe..kot nak tnje kat haku pon buleh..wsap ajee yeaaa..tak yah call tau..kat ig aku pon leh DM..in sha allah aku balas..hehehehee..

Jgn tggu2 lagik..meh order sekarang..lagik 2 mggu nak posa daaa..bangkit cheese musti hado kat umah rayo nnt untuk tetamu uollsss 😘😘

Maghiii leer cobaaaa..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...