Saturday 10 November 2018

Tauhu Bergedil


Assalammualaikum..

Selamat beristirehat uollsss..ker masing2 g soping..yea laaa sok kan 11.11..hadoiii..mmg aku nk heret sok g jalan2..apa yg best tahh..tak sudah2..11.11πŸ˜…πŸ˜…..nk jgk loh..LOL!

Korg lunch daaa ker..masak hapo tue..hahahahaa..
Bla time weekend ko teringin bapak nak makan tauhu bergedil nie..gegeh bhaii..


Ya amponnnn..nina kata 1 pcs aje RM 10..bapak aarrr..hamekk ko..aku bli tauhu RM 1.60 jek 10 pcs oooo..sib smue bahan hado..haaaaaa..kenyang smp esok nie..🀣🀣.. lunch plak makan ngan nie tdπŸ‘‡πŸ»


Haadoiii kenyang nyerrr..bapa ehh makan tauhu nie tadi..papa makan dlm 3 jek kot..tggal 2 pcs tue..hamekkk 5 pcs ko makan mama..gilakkkk bapakk sedap smp nk fengsan..hahahahaaa..sendiri masak..sendiri puji lerr😝😝..

Baruuu akuu puassss..weekend jek dpt makan cm giniee..hari biasa..x dpt laaa..huhuhuuu..

Buat nie bukan susah..buat begedil jek..beli tauhu kering nie..haaa masuk kan..sonang..
Resepi korang google lerr..ada yg suka letak daging..ari nie aku boh ayam..isi ayam tue cincang2..haaaa..siap!

Buat sendiri..puas bhaiii! Letak isi tue ponuh2..nalaaaπŸ˜‹πŸ˜‹..




Buat 10 pcs jek..anak2 btuah nie bkn makan..aku ngan papa jek..yg balen aku buat begedil..plan sok..nak buat mee soto..hahahahaaa..nampakkk..plan kemain tau..πŸ˜†πŸ˜†..2 in 1 namanyer..sonang! 

Siap sudaaa..



Kena hado cicah dio br umpppp..cili padi+bwg putih+kicap..aku blen smue..masak kjep..letak gula melaka+limau kasturi haku perahkan sket..kasi pekat..naaaaaaa..tudiaaaa..🀭🀭



Nina punye hal laa nie..aku teringin gilakk..mmg padu bhaiii..

Kasi cobaaa laaaa😁

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...