Friday 13 July 2018

Deko Raya 2018


Assalammualaikum..

Selamat hari raya..hehehheee..alhamdulillah 29 syawal..syawal terakhir utk tahun nie..syukur2 dpt bersama2 yg tsyg..moga kta berjumpa utk thn yg seterusnyer yea bsama2 lagik..in sha allah..amin..

Last syawal..and last posa 6..hhahahaaaa..haru btol laaaa thn nie..tue laa plan asal tak menjadi..alhamdulillah..dpt jugak buat..tQ Allah..permudahkan urusan aku..tak pernah straight posa 6 bhaii..tp rezeki..papa..anak2 support 100%..tq..tq😍

Best gakk..berat badan turun ko! LOL..Hahahaaaa..seronok tgk angka kat penimbang tue..sok2 hamekk laaa ko 🤷‍♀️🤦‍♀️


Gegeh laa kemas umah cm hari raya..pic nie aku snap bla ntah..sbb nyer dr pg smp ptg..layan lagu raya jek sinar nie pasang..terus semangat loh nak kemas umah..

Lepas kemas..snap pic..hahahhaaa..feveret🤣🤣..sukaa pastue share kat IG ngan geng2 deko..

Tak reti pon nk deko2 bagai nie..alihkan sini..sana..sedap mata aku pandang..daaaa jalannn🤭🤭..


Thn nie tak dek pon tukor apa2..samoo aje! Kapet jek aku beli kat ikea boh bwh meja makan nun..nak belang punye pasal..konon2 nak sama ngan yg itam putih tue..kekekekeeee..murah2 ajeee aku beli nyeiuu..kasi nampak kelaianan sket..😝😝..jd laa rezeki dr NYA..








Sje simpan sini..sok2 tau daaa nak alih ke mana plak..waakaahhaakaa..

Tue laa deko raya ktaa thn nie..daaaaa🤪🤪 nak memikiorrr msk apa ptg nie kang..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...