Tuesday 8 May 2018

Cikgu Korea@Mohd Fadli Salleh


Assalammualaikumm semuee..

Aku dh lama nak ceita pasal cikgu korea nie..cikgu sekolah yg mengajar kat sek rendah area gombak..aku polow dia kat FB..pastue aku boh situe see first..maksudnyer apa aje cikgu tue hapdate..ko dpt baca terus..nampakk kemain btol aku nak tau apa jek story dia hari2..bkak jek FB tue..mmg akan hado cerita dia..tue yg aku hadap dlu..eheheheheee..

Yg sedih..yg gembira..yg marah..macam2 hal..ragam..kisah duniawie dia share utk kta..dan kadang2 tue bla kta baca tue akan sebak..geram..marah..suka..seronok..subhanallah..aku tak tau nak kobar cm mano..cerita dia semua nyer benar2 belaka..yg berlaku depan mata dia..utk tatapan smue..

Bab sekolah..dia slalu share video yg dia mengajar slalu subjek maths laaa..yg nie mmg aku suka..siap buat kelas online utk ibubapa..utk kta yg kurang ilmu nie..mmg sangat2 berguna utk tolong anak2 bla kat rumah..allahuakbar..bergitu bnyk cara dia nak tlg ank2 nie..bkn diorg jek..mak apak pon sama..dpt ilmu sama2 oooo..

#danaKITA..dia slalu tolong org2 yg kurang kemampuan..golongan anak yatim..asnaf..katagori yg susah laa..dia akan tlg melalui danakita nie..aku rasa dh ramai org dia tlg..seyes macam2 gaya..kaedah dia akan bantu hasil smue sumbangan org ramai..in sha allah aku jgk nak tlg melalui #danaKITA..

Banyak sgt2 kisah yg dia share pada umum..korang leh terjah FB dia..nak dptkan ilmu..nak membantu bersama2..polow laa dia..mmg kata2..tulisan yg di tulis kisah benar sebenar2nyer..

Setiap kali baca post dia..aku akan ckp..ya allah..moga cikgu nie sntiasa dmurahkan rejeki..dberkati n drahmati selalu..tah napa ek..hahahahaaa..aku ckp kenapa ada sorg jek cikgu cm ginie..klu ada kat setiap sek..ada cm nie..aku rasa bkn anak2 jek yg seronok ke sekolah..mak apak pon nak join jgkk..aku laaa tueee..wakakakaaaa..

Dan rejeki sgt2..aku dpt jumpa dia ms g pesta buku sabtu lepas..aku ckp kat papa..aku nak sgt beli buku yg dia tulis sendirikk..mana tau kot ada rezeki jumpa dia sekali..Allah..punye laa pusing2 dok cr booth diaa..alhamdulillah terdengar suara org bising2 buat happy hour..hamekkkkk..rasa cm nak melompat bintang..tue pa..tueee dierr..aku ckp kat papa..giloss😜😜 hahahaaa..hadoii laaa..

Rejeki..rejeki..buku 'guru kelas sebelah' dpt laa dgn harga RM 15 plakk👏👏saya sukaa..hehehehee..TQ cikgu..


Abis jek eppy hrs tue..terus jek aku ckp"cikgu sy nak mntak sign cikgu"..🤣🤣..punye la sporting..boleh kak..boleh..cm satu kepuasan dpt bergambor..sign dia semue nie bagai..hahahahaa..peminat setia dah nie cikgu oooii..


Mntak nama adik plakk..dah laaa to: arissaa..belajar rajin2..di tulisnyer dlm tue..tp tak paa laaa cikguu..



Tkasih laa kat sistur yg tlg snapkan pic kami anak beranak..kenangan sungguh..sempoi mat poii btol cikgu nie..tp tue laaa tang mana yg korea ekk cikgu..wakakkaaaa🤣🤣..tp seyes sy fan cikgu daa la nie..#sukacikgukorea..wakakakaa..


Aku lom belek lagik buku nie..alaaaa buzy plak..kan nak PRU nie kann..wakakkaaa😆😆..in sha allah nnt aku share ngan korang apa laaa yg cikgu nie coret dlm tue..

Bnyk sgt ceita2 dia..kta polow aje FB dio..yg pasti..aku doakan cikgu nie moga cara yg dibuat la nie sntiasa dberkati Allah..murah rezeki dia sentiasa..moga ramai lagik yg dpt membantu bersama2 cikgu nie..

Doa kan dia pon kta dpt tlg dia jgk ken..in sha allah..

Udahhhhh..nak masakk la weeiiii..malam kang nak round the world..😀😀..jgn lupa poie mengundi sok..pangkah yg btol..pangkah baik2..doa bnyk2 moga PRU kali nie jujur..amanah..dan berjalan ngan lancar semuanyerr..amin..amin..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...