Tuesday 17 April 2018

Alhamdulillah..


Assalammualaikum..


~12 - 16hb April 2018..dok spital Ampang~

Alhamdulillah syukur pada Allah..apak den dh kuar spital semlm..huhuhuuu..punye laa aku susah ati bla dia kat sana..tp bla smp tgk dia kat spital..dia elekkk ajee..dh mcm YB..bjalan sana sini..peramah apak den nie..misi2 kat sana plak smue peramah yang amat..sonang kena jett..hahahhaaa..smlm siap melanje misi milo ais ngan teh tarik kot..dia poie beli sorg2 smbil tgk moto lerr bagai..katanyer!

Smlm dia nak balik naik moto sendiri..ari tue mmg dio poie spital sendiri kan..balik pon nak sendiri lerr..tak nak susah kan anak2 πŸ˜‚πŸ˜‚..tak susah mana pon abah oiiii! pueh laa haku ckp tak payah naik moto smue..degil bonar! Dia ckp ko settle kan obat2..bil2 aje..🀦‍♀️ kang tau la abah balik..

Terus aku wsap ateng..hamekk! Baru dia dgr ckp..klu anak kesygan dia ckp tau..baru laa yeaaa..yeaa abah balik ngan ain nie..🀣🀣 haaaa..adan muka atok..

Dpt kuar..amik ubat..bayor smue..dlm kol 6.45 jgk settle..aku ajak blk umah aku dlu..jemmm ko nak anta blk keramat tue..aku ckp relex2 dlu..lagik pon nak anta abg g tuisyen kol 8..plan nyer lps tur br nak anta blk AU4..rezeki plak abob nak amik kat umah aku..

Makasih laaa..ikutkan tak kisah pon nak anta blk smue..bkn jauh pong..alaaa bla lagik nak bsama2 ngan abah..bkn senang loh..moment bershama2 oooo..tp bini dio laa tak sabor2 nak jumpa laki ehh..wakakakkaa..terus dtg cheras hekott jgk..tak senang duduk selagi laki tak balik kan mama..wakkaaaaaa..sapa tak sayang laki ooooiiiπŸ˜€πŸ˜€

Mandi segarkan badan smue..lapoo agaknyer..sian abah! Ghupa nyer mmg tgh tue dia tak makan..copppp..lauk2 kat spital tue mmg dia tak usikk langsung hokeyyy..tokak pak aris nie..hajah noriah ajee tauπŸ˜„πŸ˜„

Aku plak tak masak..plan nyer tak menjadi smlm..igt abah dpt kuar dlm tgh..jadik nyerr..terus order awee..tomyam..daging msk merah..patprik ayam..kailan ikan masin..aku goreng telur boh cili padi..bawang sket kata abah..amikkk..huhuhuu..siap komen plakk katanyer kureenng awe aku nie..πŸ˜†πŸ˜†..dh lapo..licin jgk laa..hahahaa..

Abah ckp org yang tak sakit soh msk spital..kekekekeeee..penin laa dia kat sna..pishanggg
🍌🍌..apa apa pon syukur alhamdulillah bab tyroid dia tak dek yg bahaya..BP dh normal..yg lain2 pon tak dek menda yg serius..TQ Allah..tkasih2..

Moga abah..mama dberi kesihatan yang baik  pjg umor bsama2..dberkati n drahmati slalu..amin..amin..

Pasnie apak omak den nak g check up kena bawak anak2..apa2 leh tau smue..ok baiπŸ˜‰

Org syg abah+mamaπŸ˜™

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...