Friday 9 February 2018

Penetapan Target & Aku Janji UPSR 2018


Assalammualaikum..selamat malam guyssss..

Pagi2 dh poie sekolah smpai laa tgh..sakit pala haku..ngan pes day period..hadoiuu..2 kali aku makan panadol..sakit bapakk dohh!


✋ aku janji utk anak2 SKSP..cikgu explain laa..target..6 subjek teras..program2 utk darjah 6 dan bnyk lagik..la nie tak panggil UPSR utk darjah 6 nie..jgn silap plak..exam UPSR tue still ada..tp nak anta anak2 ke sekolah lebih bagus..dah kena amik kira macam2..

PPSR - Pelaporan Pentaksiran Sekolah Rendah..sok nak amik result 4 slip skali cikgu akan bagi..😥😥..

- UPSR
- PBD
- PAJSK
- PPSI

Nak details nama2 tuh korang leh google jek..lebih paham..dan hadam hokey..hehehhee..malas nak taip😆..sakit pala lagikk nieee💆‍♀️

Dah lepas cikgu2 bg info..masuk laa semua anak2 darjah 6..nak kena baca ikrar aku janji..dann bdak btuah tue la wakil pelajar..pestime depan pa&ma dia🤣🤣..elekk aje dak tolo nie..



Dann..lepas jek anak2..turn ibu bapa plak..tetiba 'ayah ammar rafael sila kehadapan utk wakil dr ibubapa' hahahaaaa..cuak! Sib laaa pakai bj semue helok papa tue..ngan selamba baca ikrar aku janji..sib jgk laa slalu bagi ucapan2 smue kat majlis2..tak la kejung sgt..wakakakaa..tp nebess jgk katanyer😄😄..dah la tak bawak spek mata..papa..papa..rabun dekat ko!



Selesai ngan jayanyer..aku janji..moga smue anak2 SKSP dpt pegang janji yg dah dbuat tue hokey..dan ibu bapa jgkk..smue dah janji tue..hehehehee..in sha allah..

Berkati semua anak2 kami ya Allah..amin..amin..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...