Tuesday 30 January 2018

Result UPKK



Tahniah..tahniah..tahniah..tkasih ya Allah..

Syukur..syukur..alhamdulillah..nie la hasil kerja keras dia utk exam UPKK last year..

Subhanallah tak tau nak gambarkan cm mn aku laki bini nak tgk result dia semalam..kol 11 boleh cek online..berdebar dari pagi tue..tak senang duduk mak apak dio..Allah sajek yg tau..kejap2 tgk jam..dah kol 11 ker..mmg terasa lambat btol smlm tue..aduhaiiu..blom UPSR & UPSRA lagik..haru btol laki bini nie😆

Dia tak g sek agama semlm..sbb ada sukan..so dh dpt result sms..terus tnje ustazah dia..btol ker..tak percaya lagik tue😅😅..ustazah pon balas yea pn btol..

Sebak nyer aku laki bini..nampak papa touching..cover jgk laa depan aku tuh..heheheee..tp aku nampak mmg  dia nagis😭😭..aku tak yah ckp laa..mmg dh banjir😂😂..terus aku buat solat syukur atas kecemerlangan dia..

Alhamdulillah maha suci Allah..atas doa2 smue yg mendoakan dia..dia berjaya dpt straight A..


Seyes mmg touching..nagis gembira..bangga ngan dia..mcm2 dia lalui..kena marah..kena tengking..jerit..mcm2 buat nak bg dia study..dan akhirnyer doa mama dmakbulkan..syukur2..tkasih ya Allah atas rezeki nie..

Papa..mama mmg tak harap..yg penting usaha tue harus 100%..hanya DIA sajek yg layak bagi..alhamdulillah..amin..amin yra..

So Muhammad Ammar..teruskan perjuangan..ada lagik 2 exam penting nak kena hadap..terangkan hati..kuatkan iman..moga abang terus berusaha capai apa yg abg inginkan hokey..

Papa&mama sentiasa doakan abang berjaya dunia n akhirat😢

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...