Friday 16 June 2017

Renda Lace


Assalammualaikum..salam penghulu hari ke 21 ramadhan..

Mood rayo korang dh hado lom tuh..wakakakaaa..uollss ON kan la mood tue klu lom dtg tauu..ttettt..heheheeee..

Semalam aku dh siap kan baju raya aku..cian! Alaaaa tambah renda lace jek! Betul ker nama dier renda lace yekk..alaaaa bedal la..thn nie tak tempah baju raya pon..pakai thn lopeh nyer..cut cost! Papa nk pakai tema kaler thn lepas..royal blue tue..suka plak dia..ikut kan ajee!


Terpaksa laa aku gegeh cari renda lace..DIY kan bj kurung nie..apa hengat baju kurung tak leh DIY ker..ahhahahaaa..nampak laa lain sket..tak laa org tegur..baju thn lopeh kennn..wkakakakaaa..


Bedal la weeiiii..jahit tah apa2..lantak kan..nampak elok sudaaaa..dah la tak dek benang biru..selambaa benang putih aku jahit..ko hadooo! Hahahaaa..

Malu plak nak tunjuk dalam tuh..bersepah2 aku jahitπŸ˜‚..

Smp papa tegur..malas laaa nak cr2 benang bagai..apa yg ado jek gunaa..yg dalam bukan org nampak pong..aku ckp kat papa..


Janji helok terletak ekkk..jalaaan..

Dah siap baju nie..mood raya aku pon ado la skett..lagik2 anak2 bertuah nie beriaa2 tak sabar nak raya..smp semalam blk dr keramat..masing2 bagi plan..dari raya first..smp laa papa abis cuti..

Jgn maraaaa yea..thn nie papa cutii smp raya ke 4..yeaaahhhh..πŸ‘πŸ‘πŸ‘..dpt la tdo klang kejap..tdo rembau..tdo keramat..hamekkk..alhamdulillah..

Smlm jgk cr kan jubah utk mak metua den..cantik..selesa kain dia..teruz haku pon terjebakk beli 1..best partt leh pakai saiz L daaaa..waaahhh..tak cayo den..tak la diet mana pon..tala jgk nasi..wakakakaa..rezeki la tue kennn..


Nampakkk..amik kaler pastel gituew..abaikan bilik anak dara aku dh mcm tonggang pecah tuh yek! Plan nak kemas ari nie tuh kang..

Ada laa baju2 utk mama tukor2 g berayo thn nie..hehehheee..macih papaπŸ˜™

No comments:

Post a Comment

STAM

  Assalammualaikum.. Banyak betholl dlm draff tueee..huhuhuu..tulis..menaip nie kena ada mood wak..tue yg Allahuakbar napee malas nyer lahai...