Tuesday 29 November 2016

Back To School


Dua ari lopeh ko hapdate coti skolah dh stat..nie ari back to skol plak..hahahahaaaa..

Bukan apa laaa..mana2 kalu uollss g shopping mall..pasaraya mana2 smue dah jual barang2 skolah 'back to school'..kan!

Korang2 dah bli ker barang2 keperluan anak2 skolah tue?

Tu yg 2 mggu lepas lagik aku dh stat bli sket2 keperluan anak2 nie..mana2 dgr murah pasti aku hangkut laki aku poie beli..ngan keadaan ekonomi skg nie..aku rs mana2 yg murah aku rembat..jalaannn..


Aku dah buat list brg2 mana yg blom bli lagik utk abang n adik nie✔

Rezeki jgk laa..ank2 bertuah nie still pengawas utk tahun depan..soo baju2 kemeja biru smue elok lagik..tak yah boli daaa..cuma cr bj sekolah agama..dh 2 thn masing2 tak tukor..dh macam belacan..done✔


Nie nak ceita kasut putih yonex..kat Aeon skg nie ngah sales..sahabat kat mom's club la bg tau..laki dia kje situ..terus yg che ta nie pon bli..aku pon soh la papa cr kat aeon ioi puchong tu..tak dek size plak..

Ari sabtu lepas nie..gegeh ajak papa g aeon maluri..kot2 hado rezeki..haaaa mmg ada..tak plan kan slalu manjadik..hehehee..cr utk adik jek kasut putih tu..sbb abang dua2 sek pakai kasut kaler hitam..dapat la 1 utk dak dombek nie..harga asal RM 39.90 dpt 70% diskaun..bayar RM..tgk kat resit tuh yea..hahahaaaaa..


Murah kan..terus laa papa soh amik sorang satu..yaahoooo..klu korang tgk kann..bkn utk pakai skolah jek..utk kter buat jalan2 pon tantikkk..

Nampak rembat 4 skali..utk yg dewasa harga RM 45.90..dpt la dlm RM 13.++..


Bwk umah mama..Hj aris nie plak berkenan..selesa kata nyer..best part nak pkai g mana..mama ckp "g reban laaa"..hahahaaaaa..lawak btol apak den nie..bagi abah la dia kata..adiah..heheheee..amik la aku ckp..adiah besday dh bg yoo! Bleh plak dia ckp murah nyer dpt hadiahh..😄😄😄mcm2 btol laaa pak aris nie..

Tak abis lagik pasal kasut niee..wakkakaaaa..smue anak branak dh ada..aku nyer yg tak dek (kan dh bg abah) tak aci la paaa😳 papa pon ckp nnt dia bli kan kat ioi kang..yeeeaahhhuuuu..ado la size 7 tue kang..😆😃 nak buat jalan2 ker..main badminton ker..smue bleh..janji murahhh!

Seyes..sapa2 yg ada anak2 ramai tu try la p mana2 aeon..tgk! Ok rs nyer buat g skolah..Aku siap survey brg2 skolah nie tau..2 3 kedai aku tgk..aku mmg nk yg murahh..lantak la jenama apa pon..quality elok..jalann..

Anak dua org pon aku berkira2 jgk..kira2 yg dh bli nie pon dh beratus abis..ko rasa!! Yang anak ramai tuee..lagik sedeeehhh!

So far brg2 yg penting smue dah dapat ✔
Alhamdulilah..tggal yg remeh2 jek..tgu papa coti kang bli smue skali nnt..settle kan terus..tak kosa omak ko nak bli last min..


Nie smue name taq anak2 nie pon aku dh asingkan dr bj2 sek yg tak pakai siap2✔sonang sok kang..
Tak yah bli daa nametaq n lencana tuh sok..jimat mana bleh jimat hokey..

Selamat membeli belah..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...