Friday 22 September 2017

Result 30 Day Challenge


Jeng..jeng..jengg..


Hehehheeehe..🙉🙉🙈🙈🙈

Sapa yg bc blog den..ada haku share yg aku join kat umah aku nie 30 day challen kan..kuang..kuang..kuang..hahahaaaa..gelak dlu bleh..😆😆

Tak  sangka plak..monang tmp pertamo..🤣🤣🤣..aku paling bnyk turun 4.1 kg dlm 30 hari tuh..aduhh malu bagat sehhh..

Tp bangga plak..buleh pon nk turun kan berat badan nie sebenarnyer..dlm 30 ari tuh klu buat btol2..displin btol2 lagik bnyk turun kot..nie manjang cheat nyer..lagik2 papa manjang ajak makan..😂😂..tp dlm pada tue dia bnyk support jgk..sib paham..macih papa..

Challen nie bnyk gak tlg aku..klu ari tuh tak join..melantak jek la koje nyer..tak berubah laaa berat den tuh..hahahahaa..hado hikmah la jgk..

Dsbabkan pestime penduduk kat sini buat challen tue..so adiah hanya hamper utk pemenang..👇..tak kisah pon dpt apa..tp paling best berat turun..tue yg penting..next yr diorg plan 100 hari plak..huhuhuuu..fengsan..


Kelakor pon hado..yg join ada yg turun sket..best part ada yg naik..geli hati masing2..dok gelak..adoihaaii..ms join nie mmg sje jek..tp dh alang2 meh laa sahut cabaran sket loh..hahahahaa..tue yg aku jaga makan + excersice..tp aku tak paksa..dtg rajin buat..malas tak yah..ikut suka.. lantak kan..tp niat aku mmg nak kurus utk sehat..tue yg slow2 laaa..ada rejeki plak..turun la berat sket2..syukur alhamdulillah..


Org tak pernah dpt adiah..sbuk la nak ber selpiee kenn..hahahahaa..igt senang ker..huhuhuuu..lom kurus lagik nie pon..bssoq lagik..in sha allah kena teruskan pelan2 kayuh..


Jom la kter sehat sama2💪💪..moh kurus kan badan yok..

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...