Monday 8 January 2018

Ulangtahun Ke 2 Blog Mama



8hb Jan 2016-8hb Jan 2018❤ainaris@blogspot.com๐Ÿ˜™

Assalammualaikum smue..

Minggu baru..pejam celik..bukak mata..diari haku nie pon dh 2 tahun..๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘..tepok tangan untuk diri sendiri..alhamdulillah..

Blog haku tak secantik uollss..malass nak teroka sebenarnyer..wakakaaaa..nak bukak laptop smue..malas..yg aku tau taip kat hpon yg papa adiah kan nie aje..cukup laaa..sok2 dtg hangin rajin aku up to date la sket..๐Ÿคฃ..bla tue..ntoh laaaa..hahahaaa..


Tak dek kek..tak dek cis tat cm yg lepas..order2 smue tak do..thn nie hanya aku beli kuih nona manis yg bapak sodap..tak manis sgt..just nice..

Hheehheeee..bg tau papa..sok blog mama dh 2 thn daa..dia plak ckp..tak order kek ker๐Ÿ˜›..mama nak stat diet balik..no manis2 daaa..kekekekeee..laki bini nyer borak sblom nak tdo smlm๐Ÿ˜†๐Ÿ˜† boleh gitue..


Igt nak boli kek viral..tp adik ngan ulser mulot..tue yg teringat beli kuih nie aje laaa..Sbb anak2 aku pon suka sgt kuih nie..nak buat mmg dok reti..tue yg aku beli 4 set sekali..hamekk..puas makan kang..


Oppsss ceita kuih plak ☝️ ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„..tapi mmg sedap kuih nieeee๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ

Blog aku nie mcm diari haku laaa..apa yg aku rasa nak taip..luahkan perasaan..share mana2 yg patut..smue haku tulis..ayat tunggang langgang cm ner smue..alaaaa bedal laaa..tak dek formal mana pon..suka2 ajee dong..

Best lagik bla laki ngan ank2 ko baca..๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™ˆ malu ler plak..papa laa ms dia g bangkok ari tue..dia kata tah macam mn dia bleh terbaca blog haku..touching kato ehhh! Hahahaaaa..Time tu mmg br updated pasal papa g bangkok..wakakkaaaa..sedeh konon..heheheheeee..blk dr bangkok laa dia ceita papa baca blog mama..ecehhhh๐Ÿ˜๐Ÿ˜stalk IG haku latuew..

Anak2 aku pon datang hangin masing2..ma tadi abg&adik baca blog mama..wkaakkaaaa..baca laa aku ckp..sok2 tue la jd kenangan bla mama dh tak dek..kenn!

Sooo..eppy bedayyy@anniversaryyy my blog..muah..muah..muahh๐Ÿ’ƒ๐Ÿ’ƒ❤๐ŸŽ‰๐ŸŽŠ๐ŸŽ

No comments:

Post a Comment

Sesi Baru Persekolahan 2024

  Assalammualaikum.. 10 mac ari tue bdak bertuah nie cek in blk asrama..boleh dier demam smggu sblom dier nak blk tue..demam terkezutt..haah...